Just another WordPress.com site

Kto jest autorem tej strony? Kto za tym stoi?

Ano Ja, Michał J. Postanowiłem założyć blog, od jakiegoś czasu stało się to modne, ale ponoć każdy geniusz w historii świata posiadał zapiski z życia w postaci pamiętników np: Giovanni Giacomo Casanova, Newton, Einstein, Thomas Jefferson, wspaniały kosmolog Stephen Hawking. Czy będę geniuszem ? okaże się, choć byłem uważany za takowego przez moich rodziców…. słyszałem to określenie kierowane pod moim adresem zwłaszcza wtedy kiedy ojciec wracał z wywiadówki w czasach szkoły podstawowej, i niekoniecznie wymawiał to z zachwytem :).


O czym jest ta strona?


Przede wszystkim o fotografii, mojej największej pasji, pozostałe dwie to motocykle i kobiety, nie bez celu uważam Kassanowe za geniusza ;) poza tym będę sukcesywnie dorzucał jakieś ciekawe wydarzenia z mojego życia.

Obecnie przestawiłem się na fotografię analogową, jest o niebo piękniejszym światem od fotografii  cyfrowej, wszystko mam pod kontrolą każdy ruch, proces tworzenia zdjęcia… piwnica zaczyna przypominać pomieszczenie alchemika rodem z krainy fantasy, butelki z chemią, słoiki z roztworami, koreksy etc,  szmatki na oknach dla zaciemnienia. No ale dosyć pisania, zamieszczam kilka klatek z pierwszej wywołanej rolki filmu.


przypadkowa podwójna ekspozycja, obsługa średniego formatu wymaga precyzji i cierpliwości.
Film efke 100 w ilford lc29 1:19

a teraz z jednej szybkiej sesji Jagody. Film ilford delta oraz rollei 400 kręcone na 800 w lc29 1:29



Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.